vrijdag 23 januari 2009

Tessa loopt!

Sinds dinsdag loopt tessa hele stukken door de kamer, het gaat niet snel, maar ze staat stevig. Als ze snel wil dan kiest ze toch nog voor het kruipen. We hebben al wel even naar schoenen gekeken, maar de maatje 18 die we konden vinden waren net zo groot als de mt 19 die ze al had, dus dat had weinig zin. voorlopig heeft ze dus nog te grote schoenen. Met kleertjes heeft ze steeds meer maatje 80 aan. Ze groeit toch nog wel een beetje. ze was behoorlijk afgevallen door het vele spugen, maar ze is weer lekker bijgekomen en weer wat voller geworden.



carlijn had woensdag een voorleesontbijt op school. ze mochten in de pyjama naar school, maar dat wou carlijn niet. Binnenkort krijg ik hier nog foto's van. Verder zitten we veel in huis met dit rotweer. carlijn is nu druk aan het puzzelen en tessa slaapt even.


groetjes grietje

1 opmerking:

Anoniem zei

heyhey, van goed van Tessa zeg en zo snel idd!
Ik wil je blog graag volgen, maar heb geen idee waar ik me moet aanmelden daarvoor.
Ik ben trouwens ook een blog begonnen op dit blogger.

Groetjes, mandy

PS. onze blogger: http://vanbinsbergentjes.blogspot.com/