woensdag 24 december 2008

Tessa ziek

Hoi

Wij probeerden het virus te ontvluchten door de kids maandag niet naar mijn zieke moeder te brengen, maar helaas, waarschijnlijk is het ook al besmettelijk via de telefoon, of zweeft het in Alteveer ook al rond. want Tessa is echt helemaal niet lekker. Het begon maandag avond met 3 keer het bed onderspugen. de wasmachine draaide volop en er lag alweer een nieuwe stapel met kotsgoed te wachten. Ja want tessa smeert dan echt haar hele bed eronder. Ze heeft toen nog 2 keer overgegeven naar een flesje, en toen is ze maar met een lege maag in bed gegaan. De rest van de nacht heb ik nog 2 keer haar kussensloop moeten verschonen omdat ze nog gal opspuugde. Gisteren ging het niet beter. Ondank dat ik haar echt mini porties aanbood, want ze had wel behoorlijk honger. Na zelf een keer de volle laag te hebben gekregen heb ik toch besloten om de huisarts maar even te bellen. Daar konden we tegen 5 uur nog terecht. We kwamen de beste man al tegen op het parkeerterein, waar Tessa gelijk liet zien waarom ze kwam, en onze auto aan de buitenkant eronder spuugde. We hebben zetpillen gekregen tegen de misselijkheid. Gisteravond werkten ze echt nog niet. vanochtend nog maar een beetje overgegeven, dus we hebben hoop. ze heeft al 60 ml melk op en 60 ml pap, dus er zit weer wat in. Ik hoop dat ze morgen nog wat verder opgeknapt is.

groetjes grietje

1 opmerking:

Sjoukje zei

Jeetje, wat vervelend! Dit klinkt wel als een ander virus dan Quintijn en co hadden, want hij was er veel minder ziek van... Ik hoop dat Tessa snel wat opknapt en dat de medicijnen helpen! Beterschap voor haar!